• Award

Binck wint Cashcow award voor beste online vermogensbeheerder

“We zijn bijzonder blij en trots met deze award, een publieksprijs waaruit de erkenning van particuliere beleggers dus duidelijk spreekt. Temeer omdat wij pas kort geleden zijn gestart met onze online beheer oplossingen die, onder de paraplu van Binck Laten Beleggen, klanten helpen bij hun financiële toekomst. Vanwege de afbrokkelende zekerheden met betrekking tot pensioenvoorzieningen, de toegenomen bestedingsruimte en de lage rentestanden, zien wij een toenemende behoefte om beleggingen te laten verzorgen door een online expert. Onze nieuwe beheeroplossingen zijn vanwege hun laagdrempeligheid, eenvoud en gemak, bij uitstek afgestemd op deze groep (nieuwe) klanten die hun geld willen laten beleggen, maar er niet dagelijks mee bezig willen zijn.” Aldus Jeroen Sonsma (directeur BinckBank Nederland)