Hulp met inloggen

Hieronder treft u de meeste gestelde vragen over het inloggen bij BinckBank aan:

Hulp bij inloggen

  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt

  • Mijn (inlog)gegevens zijn al ingevuld

  • Mijn toegang tot de Binck website is geblokkeerd

  • Ik wil mijn wachtwoord kunnen inzien

  • Ik wil mijn wachtwoord wijzigen

  • Na inloggen krijg ik de volgende melding: Er is een fout opgetreden. Excuses voor het ongemak.

Wij raden u aan om gebruik te maken van Google Chrome wanneer u onze website bezoekt. U kunt Google Chrome hier downloaden en installeren. Daarnaast hebben wij een stappenplan waarin wij u stap voor stap uitleggen hoe u kunt inloggen op uw rekening bij BinckBank.
Het stappenplan treft u hier aan.

Problemen met de verificatiecode

Problemen met de verificatiecode

  • Mijn telefoonnummer om de verificatiecode op te ontvangen is gewijzigd

  • Ik ontvang mijn verificatiecode niet